Sunday, July 8, 2012

Cucu Pertama Wat Keluarga En. Kamal & Pn. Rusni

tanggal 30hb March 2012 lahirnye seorang insan baru dalam keluarga aku...iaitu seorang puteri yang diberi nama Azra Qasrina Rayhana Binti Fazli Azri tepat pd jam 3.30pagi dengan berat 3.75kg disebuah Hospital Pontian, Johor...jdi anak johor jugak baby rayhana mcm mama die...hehe..anak pertama buat kakak ku & abang ipar ku...bertambah lg sorang ahli dalam keluargaku...
xsangka dalam usia aku 24thn, aku dh bergelar aunty...klu pangkat or name glamour aku dlm family..aku dipanggil ude...so, skrg aku dh jdi "mak ude" la...hehehe..seronok sgt2 ade anak buah nie...sanggup aku balik kampung semata2 nk ngok anak buah aku...hehehe


hari ke-2 baby rayhana lepas dibenarkan pulang ke rumah...

mesti ramai tertanya2 nape nama baby nie panjang sgtkn...aku pon xthu nie smue idea mama die a.k.a. along aku...Azra tu knon2nye gabungan nama along ku & abg ipar ku...Rahimah & Fazli Azri..so, jdila 'Azra' tp ade maknenye taw...Azra tu "dara"...Qasrina tu "istana"...Rayhana tu "haruman, rezeki"...bgos2kan makna name baby nie...mcm baby tu jugak...semoga mama & papa die sntiasa dimurahkan rezeki sejak lahirnye baby rahyana...=)




baby rahyana yg tembam...mak ude rindu kat adik...hehe

No comments:

Post a Comment