Monday, July 9, 2012

MaLaS KerJa...LaLaLaLaLa

hmm...mood aku arini mmg xbek sgt2...bgon pgi2 air xde..nsib bek mmg dh siap ade air tadah dlm tong itam...so, mandi pkai air tu jela...
cuaca arini pn mendung je cm ati aku nie yg sjak2 nie asyik mendung je...xthu nak slhkn sape...yg pnting arini mmg aku btol2 xde mood...
antara sbb2 aku xde mood arini adalah keje xbyk tp minah sorg nie ley plak cuti time2 cmniekn...b'seronokla die ngn kekasih hati die (untungla org nk tunangkan..)
ble la turn aku nk cuti plakkn??nk2 time payroll la pling best...org len sng2 je cuti time payroll...cm2 alasan aku dpt...yg org tua A.K.A. bos aku tu cm kne bomoh je...smue yg dorg wat btol n xkne mrh pn...pelik2...cube klu aku yg wat hal cm dorg??cnfirm 1ari suntuk die dok tnye mane aku gi??npe aku cuti??thu xkeje byk??mcm2 la soalan die....aku dh ley ulang dh smue tu....
tp ble org len wat..smuenye btolkan bos..........

mood: rase cm nk resign skrg jugak....Ya ALLAH..bantu la hamba mu ini dlm mendapatkan pekerjaan yg lg bek drpd nie....AMIN...


akulah pekerja contah yang TERBAIKKKK!!!!!hehehe...


No comments:

Post a Comment